REKLAMACIJE BLAGA
REKLAMACIJSKI POSTOPEK:
V primeru reklamacije izpolnite spodnji kontaktni obrazec in skupaj z obrazcem za reklamacijo ali odstop od kupoprodajne pogodbe vam bomo poslali točen postopek.
ODSTOP OD NAKUPNE POGODBE:
V skladu z 12. členom Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji od vrat do vrat in prodaji po pošti (Zakon št. 108/2000 Zb.) imate pravico brez navedbe razloga odstopiti od tako sklenjene pogodbe. v 14 dneh od dneva prevzema blaga ali od sklenitve pogodbe o opravljanju storitve, pri čemer je nujno, da je vaše elektronsko sporočilo o odstopu od pogodbe dostavljeno prodajalcu v navedenem roku.
POMEMBNO OBVESTILO:
Če boste blago vračali (Odstop od kupoprodajne pogodbe), je pomembno, da blago vrnete nerabljeno in nepoškodovano v originalni embalaži, ki mora biti popolna skupaj z dokazilom o nakupu. Blago pošiljajte prijavljeno in zavarovano, saj ne odgovarjamo za morebitno izgubo na poti do nas. V primeru neizpolnjevanja katerega od zgoraj navedenih pogojev žal ne bomo mogli sprejeti odstopa od pogodbe in bomo blago vrnili na stroške kupca.