-40% Black Friday s kodo: BF40 Ponudbo si oglejte tukaj →
-40% Black Friday s kodo: BF40 Ponudbo si oglejte tukaj →
-40% Black Friday s kodo: BF40 Ponudbo si oglejte tukaj →
-40% Black Friday s kodo: BF40 Ponudbo si oglejte tukaj →

Vsi izdelki

Vsi izdelki

IZDELKI PAP+

IZDELKI PAP+

Ugodni paketi

Ugodni paketi
NAKUPOVALNA KOŠARICA
V vozičku ni artiklov

Pogoji...

Pogoji poslovanja www.daynight.sk

Umetnost. jaz

Uvodne določbe
  1. Ti pogoji veljajo za kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo preko spletne trgovine na spletnem mestu www.daynight.sk (v nadaljevanju tudi »Spletna trgovina«), kupec pa z oddanim naročilom izjavlja, da je seznanjen s temi pogoji. in pogojev reklamacije v celoti razumel njihovo vsebino.
  2. Ti pogoji poslovanja in reklamacijski pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe in zavezujejo obe pogodbeni stranki.
  3. Kupoprodajna pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba, ki jo skleneta prodajalec in kupec, ki je potrošnik, o prodaji blaga in storitev po pošti izključno prek komunikacijskih sredstev, zlasti interneta, telefona in elektronske pošte (v nadaljevanju: kot "Kupoprodajna pogodba").
  4. Kupoprodajno pogodbo urejajo predvsem ustrezne določbe zakona št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov (v nadaljevanju: zakon), Zakon št. 40/1964 Zb. civilnega zakonika, kakor je bil spremenjen, in teh pogojev, ki urejajo podrobnosti njihove sklenitve in izvajanja.
  5. Prodajalec je H&G Times s.r.o. , s sedežem na naslovu Pod vinicou 417/45, 97217, Kanianka, Slovaška, ID: 50121693 , ID za DDV: SK2120178566 , vpis v poslovni register Okrožnega sodišča v Trenčinu, Oddelek: Sro, št. 32463/R (v nadaljevanju samo "Prodajalec"), ki je tudi upravljavec spletne strani www.daynight.sk (v nadaljevanju "Stran") in internetne trgovine.
  6. Kontaktni podatki prodajalca v zvezi s spletno trgovino so:
  7. a) kontaktna telefonska številka: +421950722876 ob delavnikih med 09.00 in 16.00 uro
  8. b) e-pošta: info@daynight.sk
  9. c) bančna povezava:

IBAN: SK10 1100 0000 0029 4401 7351

SWIFT(BIC):TATRSKBX

**Bodite previdni pri vnosu številke računa in ostalih podatkov, saj vam v primeru nepravilnega izpolnjevanja blaga ne bomo mogli poslati!


  1. Prodajalec je pooblaščen za prodajo storitev (kar vključuje komunikacijo s kupcem, fakturiranje, pošiljanje storitve ipd.) preko (z uporabo) spletne trgovine.
  2. Kupec pomeni uporabnika Strani, oz vsak obiskovalec spletnega mesta, ki je oddal naročilo preko spletne trgovine (v nadaljevanju »kupec«). Kupec priznava elektronsko komunikacijo s prodajalcem predvsem preko spletne trgovine, telefonske in elektronske komunikacije.
  3. Vsak izdelek, objavljen v spletni trgovini, je storitev.
  4. Nadzorni organ je Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI), inšpektorat SOI za regijo Bratislava ( Prievozská 1325/32, 821 05, Bratislava ), Oddelek za nadzor, tel. št. 032/640 01 09.

Umetnost. II

Informacije o blagu in ceni

  1. Barvna slika blaga morda ne bo popolnoma ustrezala resničnosti zaradi netočnosti računalniških prikazovalnih enot.
  2. Cena blaga, navedena v katalogu spletne trgovine, je končna. Cena ne vključuje stroškov dostave in prevoza blaga ter drugih neobveznih storitev. Stroški, povezani z dostavo blaga in stroški ostalih izbirnih storitev, so navedeni ob kreiranju naročila in se samodejno prištejejo k nabavni ceni blaga. Prodajalec je zavezanec za DDV.
  3. Vse akcije veljajo do razprodaje zalog, razen če je za določen izdelek navedeno drugače, oziroma do izteka akcije.

Umetnost. III

Naroči izdelek

  1. Kupec potrjuje, da z oddanim naročilom sprejema ceno blaga, pogoje poslovanja in reklamacijske pogoje spletne trgovine.
  2. Po oddanem naročilu bo kupec na e-naslov, naveden ob naročilu blaga, prejel potrditveno elektronsko sporočilo, s katerim prodajalec potrdi vključitev naročila v obdelavo. Vse ostale informacije in dokumente v zvezi z naročilom bo kupec prejel na navedeni e-naslov, in sicer: podatke kupca za izdajo računa, naslov za dostavo blaga, specifikacijo blaga, količino naročenega blaga. in posledično ceno blaga.
  3. Pred potrditvijo naročila se določi skupna cena naročenega blaga in predviden rok dostave.
  4. Pred dokončno odpremo naročila Prodajalec priporoča, da kupec izkoristi možnost natančnega pregleda celotnega naročila in podrobno preuči te pogoje poslovanja in pogoje reklamacije.

Umetnost. IV

Način sklenitve kupoprodajne pogodbe

  1. Kupoprodajna pogodba je sklenjena tako, da prodajalec zavezujoče sprejme kupčev predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe v obliki:
  2. a) e-poštno sporočilo kupca, poslano prodajalcu na info@daynight.sk
  3. b) izpolnjen in poslan obrazec s strani kupca v spletni trgovini prodajalca,
  4. c) telefonsko naročilo.
  5. Zavezujoč prevzem naročila je e-poštna/telefonska potrditev s strani prodajalca kupcu o sprejemu naročila po predhodnem sprejemu naročila in po preveritvi dobavljivosti in roka dobave blaga, ki ga zahteva kupec, označenega z na primer kot "potrditev naročila". Avtomatsko izvedeno Obvestilo o prevzemu naročila, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov takoj po oddaji naročila, se ne šteje za zavezujoč sprejem naročila; to obvestilo je zgolj informativne narave z namenom obveščanja kupca o prejemu njegovega naročila.
  6. Zavezujoč prevzem naročila vsebuje podatke o nazivu in specifikaciji blaga, katerega prodaja je predmet kupoprodajne pogodbe, nadaljnje podatke o ceni blaga in/ali drugih storitev, ime in podatke o kupcu. , oz naslov kje

blago je treba dostaviti, način prevoza blaga na dogovorjeno mesto dostave blaga za kupca, podatke o prodajalcu in morebitne druge podatke.

  1. Kupoprodajna pogodba se lahko spremeni, odpove ali dopolni le na podlagi medsebojnega dogovora med kupcem in prodajalcem, razen če zakon ali drug splošno zavezujoči pravni predpis ne določa drugače.
  2. Po potrebi lahko vse dodatne informacije v zvezi z naročilom kupca posreduje na e-naslov kupca.

Umetnost. IN

Obveznosti pogodbenih strank

Prodajalec se zavezuje dostaviti:

  1. Vrsta in količina blaga v nakupni ceni in pod plačilnimi pogoji, ki veljajo na dan oddaje naročila, razen očitnih napak, v primeru bistvene spremembe cene blaga ali nedobavljivosti blaga.

2. Blago, ki bo primerno zapakirano, da se med transportom ne poškoduje.

  1. Kupcu dokumente v pisni ali elektronski obliki, potrebne za prevzem in uporabo.

Prodajalec ne odgovarja za:

  1. Zamuda pri dostavi blaga, ki je posledica napačno navedenega naslova prejemnika.
  2. Vsaka nedobava blaga, do katere je prišlo zaradi nepredvidenih ovir.

Kupec se zavezuje:

  1. Prevzemite naročeno blago, preverite nepoškodovano embalažo in morebitne napake takoj prijavite.
  2. Za blago plačajte kupnino v višini in v skladu s plačilnimi pogoji, veljavnimi na dan oddaje naročila.
  3. Ne škodovati dobremu imenu prodajalca.

 

Umetnost. VI

Odstop od kupoprodajne pogodbe

  1. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu z Zakonom št. 102/2014 Zb. v roku 14 dni od prevzema blaga. V primeru, da je bilo blago dobavljeno ločeno v okviru enega naročila, teče odstopni rok od trenutka prevzema blaga, ki je bilo dobavljeno zadnje. Ker je blago kozmetični izdelek, ima kupec pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga le v primeru, da embalaža kozmetičnega izdelka ni poškodovana.
  2. V skladu s § 7 odst. 6 zakona št. 102/2014 Zb. Kupec ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je:
  3. a) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,
  4. b) prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku (izdelava blaga po naročilu),
  5. c) prodaja blaga, ki je podvrženo hitremu kvarjenju ali kvarjenju,
  6. d) izvajanje nujnih popravil ali vzdrževanja, ki jih je potrošnik izrecno zahteval od prodajalca,
  7. e) posredovanje elektronskih vsebin, ki niso na fizičnem mediju, če se je njihovo zagotavljanje začelo z izrecno privolitvijo potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z izrazom tega privolitve izgubi pravico do odstopa od pogodbe,
  8. f) prodaja periodike, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži,
  9. g) prodaja avdio posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, ki se prodajajo v zaščitni embalaži, če je potrošnik to embalažo razpakiral.
  10. Po prejemu blaga ima kupec v roku za odstop od pogodbe pravico blago razpakirati, da se prepriča o lastnostih in funkcionalnosti blaga, nima pa pravice pričeti uporabljati in vrniti blago. jih prodajalcu po nekaj dneh. Blago, uporabljeno tudi v manjšem obsegu, kot je dovolj za testiranje, ni možno vrniti, razen če se prodajalec v konkretnem primeru odloči drugače; v tem primeru je za znižanje odgovoren kupec

vrednost blaga, ki je nastala kot posledica takšnega ravnanja z blagom, ki presega obseg ravnanja, potrebnega za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga. V medsebojni povezavi s pogojem iz prejšnjega stavka je možno vrniti samo blago, ki :

  1. a) je v prvotnem stanju,
  2. b) ne kaže znakov uporabe in obrabe,
  3. c) je nepoškodovan,
  4. d) je popoln (vključno z dodatki, navodili itd.).
  5. Kupec je dolžan uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe pisno v papirni obliki ali v elektronski obliki na e-naslov prodajalca ali z izpolnjenim obrazcem, ki je dostopen na spletni strani prodajalca. Šteje se, da je rok za odstop od pogodbe upoštevan, če je bilo sporočilo o odstopu od pogodbe poslano najkasneje zadnji dan roka.
  6. Kupec je dolžan blago poslati nazaj na naslov prodajalca najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Priporočamo, da kupec naredi kopijo davčnega dokumenta (računa) za lastno uporabo in blago pošlje priporočeno in kot pošiljko z označeno pošiljko. Pošiljanje blaga po povzetju ni primerno, takega blaga ne sprejemamo.
  7. Kupec je dolžan paketu priložiti davčni dokument (račun) s kompletnim priborom, dokumentacijo, embalažo itd. ki mu je bila dostavljena. Šteje se, da je rok za vračilo blaga izpolnjen, če je bilo blago predano v transport najkasneje zadnji dan roka.
  8. Stroške, povezane z vračilom blaga, krije kupec. Po razpoložljivih podatkih je pričakovana ocena teh stroškov odvisna od velikosti, teže blaga, oddaljenosti od koder se blago vrača in cen, po katerih prevoznik, ki ga izbere kupec, opravlja svoje storitve v višini 5,00 EUR. brez DDV.
  9. Prodajalec se zavezuje vrniti kupnino najkasneje v 14 dneh. Plačilo bo izvedeno na enak način, kot ga je kupec uporabil za plačilo, razen če je bil dogovorjen drug način plačila. Plačilo kupljenega blaga bo izvedeno šele, ko bo vrnjeno blago dostavljeno nazaj na naslov prodajalca ali ob predložitvi dokumenta, ki dokazuje vračilo blaga, kar nastopi prej. V primeru nepooblaščenega odstopa od pogodbe bo blago vrnjeno na stroške kupca.
  10. Neprevzem pošiljke, ki jo je naročil kupec, se po zakonu ne more šteti za veljaven odstop od pogodbe . Prodajalec ima pravico zahtevati od kupca povrnitev vseh stroškov, povezanih z neprevzemom naročene pošiljke. Vse spore bo reševalo sodišče, v skladu z zakonskimi predpisi, ki veljajo na območju Slovaške republike. To ne vpliva na pravico prodajalca do pogodbene kazni.
  11. V primeru, da kupec ne izpolni katere od zgoraj navedenih obveznosti po teh pogojih, odstop od pogodbe ni veljaven in ne velja, prodajalec pa ni dolžan vrniti vseh dokazljivih plačil po teh pogojih. kupca in je upravičen tudi do povračila stroškov, povezanih s pošiljanjem blaga nazaj kupcu.

Umetnost. VII

Preklic naročila

  1. Kupec lahko prekliče naročilo, ki še ni zaključeno, najkasneje na dan oddaje naročila z zahtevkom na naslov info@daynight.sk. Za preklic naročila po prejšnjem stavku prodajalec ne zaračunava nobenih stroškov. V primeru plačane kupnine bo prodajalec vrnil kupnino kupcu v roku 14 dni z brezgotovinskim nakazilom na račun, s katerega je bila kupnina plačana.
  2. Prodajalec ima pravico do preklica naročila zaradi razprodanosti ali nedobavljivosti blaga. O preklicu naročila bo prodajalec kupca takoj obvestil po elektronski pošti. V primeru, da je kupec plačal kupnino ali njen del, mu bo ta vrnjena v roku 14 dni z negotovinskim nakazilom na račun, s katerega je bila kupnina plačana.

 

Umetnost. VIII

Plačilni pogoji

  1. Spletna trgovina ponuja naslednje možnosti plačila:
  2. a) Gotovina po povzetju - Najpogostejši način plačila, ko kupec plača naročilo neposredno dostavljavcu.
  3. b) Z nakazilom/nakazilom na TRR prodajalca - Plačilo z nakazilom/nakazilom na TRR prodajalca, številka naročila služi kot spremenljivi simbol.
  4. c) Plačilo preko PayPal - Plačilo izvedeno elektronsko prek varnega plačilnega prehoda z možnostjo plačila s kreditno ali debetno kartico.
  5. d) Plačilo preko GoPay - Plačilo izvedeno elektronsko preko varnega plačilnega prehoda z možnostjo plačila s plačilnimi karticami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Dinners Club

Mednarodni. GoPay ustreza svetovnim standardom in izpolnjuje najstrožje varnostne zahteve MasterCard SecureCode in Verified by VISA.

  1. Cena dostave blaga, naročenega v okviru enega naročila, je neodvisna od števila naročenih artiklov.
  2. Kupnine ni mogoče plačati z boni ali čeki, ki jih je izdala katera koli pravna oseba.
  3. Davčni dokument (račun) se pošlje na e-naslov kupca ali pa bo priložen v embalaži blaga ob dostavi.
  4. Kupec z oddanim naročilom daje tudi soglasje za elektronsko pošiljanje računov. Elektronski računi, poslani v formatu PDF, so zaščiteni pred spreminjanjem vsebine in izpolnjujejo vse zahteve davčnega dokumenta.
  5. Blago ostane do celotnega plačila in prevzema v lasti prodajalca, nevarnost poškodbe stvari pa mine, ko blago prevzame kupec.

Umetnost. IX

Pogoji dostave

  1. Dobavni rok prične teči z dnem oddaje naročila v primeru plačila po povzetju ali plačilnega sistema oziroma z dnem prejema plačila na TRR.
  2. Običajna dobavljivost blaga se lahko spremeni in prodajalec ne jamči za takojšnjo dobavljivost ponujenega blaga.
  3. Če ni drugače dogovorjeno, se prodajalec zavezuje, da bo blago dostavil kupcu brez odlašanja v roku 3 delovnih dni, najkasneje pa v 10 delovnih dneh od izvedbe naročila, če za blago ni bil določen daljši dobavni rok. Če je blago na zalogi, se odpošlje v najkrajšem možnem času. Dostava blaga poteka ob delavnikih od 8.00 do 18.00 ure.
  4. Dobavni roki se podaljšajo v primeru nepredvidenih okoliščin, ki niso po krivdi prodajalca, kot npr nepričakovane višje sile, stave in druge ovire, na katere prodajalec nima vpliva.
  5. V kolikor je v naročilu več blaga in ga nekaj ni na zalogi, prodajalec o tem obvesti kupca z možnostjo delnih dobav. To velja tudi, če je v naročilu samo en izdelek.
  6. Kupec je dolžan blago takoj po dostavi pošiljke v celoti razpakirati in preveriti ali je mehansko poškodovano. V primeru mehanskih poškodb ali nepopolnosti pošiljke se prodajalec zavezuje, da bo prodajalca nemudoma obvestil po e-pošti ali telefonu in mu napisal t.i. prijava škode.
  7. Kupec je dolžan sodelovati za nemoten prevzem blaga. Če kupec tega ne stori in se blago vrne na stroške prodajalca zaradi večkratne nedosegljivosti do kupca, ima prodajalec pravico do povrnitve nastale škode v višini dejanskih stroškov poskusa neuspešne dostave blaga. .
  8. Kupec je dolžan prevzeti blago na kraju in ob času, ki sta ga prodajalec ali njegov zastopnik dogovorila za dostavo blaga in kupca v kupoprodajni pogodbi ali na drug način pred izročitvijo blaga.
  9. Blago se dostavlja na ozemlju Slovaške, Češke in znotraj Evrope.

Umetnost. X

Vračilo blaga

  1. Kupec uveljavlja reklamacijo pisno po pošti na naslov prodajalca ali po elektronski pošti na elektronski naslov info@daynight.sk v zakonsko določenem garancijskem roku, ki znaša 24 mesecev, razen če zakon določa drug garancijski rok oz. če ni drugače dogovorjeno, in začne teči od prevzema blaga kupcu. Kupec je dolžan hkrati izpolniti obrazec za reklamacije, ki se nahaja na koncu teh Pogojev poslovanja.
  2. Ob reklamaciji je kupec dolžan prodajalcu skupaj z reklamiranim blagom poslati originalni davčni dokument (račun). Prodajalec ne bo sprejel reklamiranega blaga, ki ga bo kupec poslal po povzetju. Blago mora biti primerno zapakirano, da ne pride do poškodb blaga med transportom, zato priporočamo pošiljanje blaga priporočeno in kot pošiljko z označeno vrednostjo.
  3. Ob reklamaciji je kupec dolžan resnično navesti vse zahtevane podatke, predvsem pa natančno navesti vrsto in obseg napake na blagu. Kupec je dolžan te napake jasno fotografirati in poslati na zgoraj navedeni elektronski naslov.
  4. Prodajalec odgovarja za napake, ugotovljene na prodanem blagu ob prevzemu s strani kupca in za napake, ki nastanejo po prevzemu in uporabi blaga v garancijskem roku.
  5. Prodajalec ne odgovarja za okvare, nastale predvsem zaradi uporabe: mehanske poškodbe, neizogiben dogodek (naravna nesreča, nestrokovno ravnanje), neupoštevanje navodil za uporabo in običajnega načina uporabe, v posebnih primerih, če je posledica naravi stvari in posegu nepooblaščene osebe, vključno z uporabnikom, ali drugemu nepoklicnemu posegu, uporabi blaga v pogojih, ki ne ustrezajo njegovi vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja blaga, zanemarjanje nega in vzdrževanje blaga (prenos: Navodila in navodila za vzdrževanje), poškodbe blaga zaradi prekomerne obremenitve, uporaba blaga v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, splošnimi načeli, tehničnimi standardi ali varnostnimi predpisi ali druga kršitev garancijske pogoje.
  6. Prodajalec bo način reševanja reklamacije določil takoj, v zahtevnejših primerih najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacije, v upravičenih primerih, predvsem če je potrebna kompleksna tehnična ocena stanja blaga, pa najkasneje. kot 30 dni od dneva reklamacije in nato reklamacijo obravnava v roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni od vložitve reklamacije. O obdelavi reklamacije bo kupec obveščen telefonsko, pisno ali po elektronski pošti. Obdelava reklamacije traja največ 30 dni od dneva dostave reklamiranega blaga prodajalcu, razen če ni drugače dogovorjeno.
  7. V primeru reklamacije v 12 mesecih od nakupa izdelka lahko prodajalec reklamacijo obravnava tako, da jo zavrne le na podlagi strokovne ocene. Če prodajalec zavrne reklamacijo po 12 mesecih od nakupa izdelka, je prodajalec dolžan obvestiti kupca, komu lahko izdelek pošlje v strokovno oceno. Strokovna ocena za namene obravnave reklamacij se razume kot mnenje pooblaščene osebe ali s strani proizvajalca pooblaščene osebe za izvajanje garancijskih popravil. Če je izdelek poslan v strokovno oceno pooblaščeni osebi, stroške strokovne ocene, kot tudi vse druge s tem povezane stroške, nosi prodajalec, ne glede na rezultat strokovne ocene.
  8. Če gre za odpravljivo napako, ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno. Prodajalec sam odloča o načinu odstranitve napake in je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in onemogoča pravilno uporabo artikla kot artikla brez napak, ima kupec pravico artikel zamenjati ali odstopiti od kupoprodajne pogodbe. Enake pravice pripada kupcu, če je napake mogoče odpraviti, vendar pa kupec ne more pravilno uporabljati stvari zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. Za ponovni pojav napake po popravilu se šteje, če se ista napaka, ki je bila odpravljena najmanj dvakrat v garancijski dobi, ponovno pojavi. Za večje število napak se šteje, če ima blago vsaj tri odpravljive napake hkrati, pri čemer vsaka od teh napak onemogoča pravilno uporabo blaga. Namesto odprave napake lahko kupec zahteva zamenjavo blaga, če gre za napako le na delu blaga, pa zamenjavo tega dela, če to ne povzroči nesorazmernih stroškov za prodajalca glede na ceno blaga. Blago ali resnost napake. Če gre za nepopravljivo napako, ki ne onemogoča pravilne uporabe blaga, ima kupec pravico do razumnega popusta na ceno blaga.
  9. Če ima kupec pravico do zamenjave blaga ali pravico do odstopa od pogodbe, je odvisno od kupca, katero od teh pravic uveljavlja. Čim pa izbere eno od teh pravic, te izbire ne more enostransko spremeniti.
  10. Prodajalec je dolžan reklamacijo obravnavati in zaključiti reklamacijski postopek na enega od naslednjih načinov: a) z izročitvijo popravljenega blaga, b) z zamenjavo blaga, c) z vračilom kupnine blaga, d) z plačilo ustreznega popusta od cene blaga, e) s pisno zahtevo za prevzem izvedbe s strani prodajalca, f) utemeljeno zavrnitev reklamacije blaga.

Umetnost. XI

Varstvo in obdelava osebnih podatkov

  1. Prodajalec osebne podatke kupca obdeluje izključno za namene registracije kupca v spletno trgovino, prejemanja novic, obdelave piškotkov in sklenitve kupoprodajne pogodbe ter za izpolnitev obveznosti do kupca iz kupoprodajne pogodbe po novem zakonu št. 18/2018 Zb. o varstvu osebnih podatkov in spremembi nekaterih zakonov, predvsem pri izdaji računa/davčnega dokumenta, kontaktiranju kupca v zvezi z obdelavo njegovega naročila, dostavi naročenega blaga s strani prevoznika, uveljavljanju morebitne reklamacije, potrebna komunikacija med strankama in registracija v spletni trgovini.
  2. Prodajalec izjavlja, da bo osebne podatke obdeloval v skladu z dobro moralo in ravnal tako, da ne bo v nasprotju z zakonom o varstvu osebnih podatkov ali drugimi splošno zavezujočimi pravnimi predpisi, niti jih ne bo zaobšel. Prodajalec izjavlja, da ne bo izsiljeval soglasja zadevne osebe, temveč temelji izključno na prostovoljnosti kupca.
  3. Prodajalec obdeluje osebne podatke kupca v obsegu: ime, priimek, e-poštni naslov, naslov za izstavitev računa/naslov za dostavo, poštno številko in kontaktni telefon.
  4. Kupec daje prodajalcu to soglasje za obdelavo za obdobje največ 3 let, razen za namene registracije, kjer kupec daje soglasje za čas trajanja uporabe uporabniškega računa, nato pa za obdobje največ 3 let. Kupec lahko kadarkoli pisno, ustno telefonsko ali elektronsko prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov. Po prejemu preklica soglasja za obdelavo osebnih podatkov bo Prodajalec zagotovil blokiranje in likvidacijo osebnih podatkov, ki so bili predmet obdelave, brez nepotrebnega odlašanja.
  5. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne posreduje, objavlja ali daje na razpolago drugim subjektom, razen transportni službi, podjetju, ki upravlja plačilni prehod in banki, s katerimi je sodelovanje potrebno za pravilno obdelavo naročila. .
  6. Kupec lahko zahteva spremembo, popravek, omejitev obdelave, likvidacijo, izbris ali informacije o svojih osebnih podatkih ali vloži ugovor zoper obdelavo pisno ali po elektronski pošti na naslov info@daynight.sk.
  7. Spletna trgovina uporablja piškotke, ki so majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku spletne strani upravljavca lahko pošljejo brskalniku in shranijo v napravo kupca (računalnik ali druga naprava z dostopom do interneta, kot je pametni telefon ali tablica). Piškotki običajno vsebujejo ime spletne strani, s katere izvirajo, veljavnost in vrednost. Ko naslednjič obiščete spletno mesto, brskalnik znova naloži datoteke s piškotki in te podatke pošlje nazaj spletnemu mestu, ki je prvotno ustvarilo piškotke. Datoteke »piškotki«, ki se uporabljajo na spletnem mestu, ne poškodujejo nobene naprave kupca. V primeru obiska spletne strani in v primeru, da je kupec izrazil prostovoljno soglasje k uporabi piškotkov, se njihova uporaba šteje za sprejem pogojev.
  8. Prodajalec se zavezuje, da bo uporabljal piškotke izključno za namene izboljšanja kakovosti storitev ter izboljšave strukture in vsebine spletne strani.

 

člen XII.
Reševanje potrošniških sporov prek evropske platforme RSO

Če kupec ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima kupec pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za popravek. Če prodajalec na zahtevo kupca po prejšnjem stavku odgovori negativno ali na tako zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko jo je kupec poslal, ima stranka pravico podati predlog za začetek alternativnega reševanja spora. v skladu z določbami § 12 zakona št. 391/2015 zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in spremembah nekaterih zakonov. Na enak način lahko prodajalec terjatve do kupca uveljavlja prek evropske platforme. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaška trgovinska inšpekcija ali druga ustrezna pooblaščena pravna oseba, ki je vpisana na seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na http://www.mhsr.sk/ ); stranka ima pravico izbrati, na katerega izmed navedenih subjektov za alternativno reševanje sporov se bo obrnila. Stranka lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/, da poda predlog za alternativno rešitev svojega potrošniškega spora.

Umetnost. XIII

Pogodbena kazen

  1. Prodajalec si pridržuje pravico, da kupcu prizna pogodbeno kazen v višini 10% cene, min. 5 EUR, v primeru, da je bila sklenjena kupoprodajna pogodba, od katere kupec ni odstopil ali od nje odstopil in blaga ni prevzel in je bilo tako vrnjeno prodajalcu ali je bilo s strani prodajalca povabljeno k prevzemu blaga, medtem ko blaga ni prevzel.
  2. Ta pogodbena kazen ne vključuje transportnih stroškov ali drugih stroškov prodajalca v zvezi z neizpolnitvijo kupoprodajne pogodbe.
  3. Plačilo pogodbene kazni ne odvezuje kupca obveznosti plačila dogovorjene kupnine, razen če je s prodajalcem drugače dogovorjeno.
  4. Vse spore bo reševalo sodišče, v skladu z zakonskimi predpisi, ki veljajo na območju Slovaške republike.

 

člen XV.
Končne določbe

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev in reklamacijskih pogojev tudi brez predhodnega obvestila kupcu. V primeru spremembe pogojev poslovanja ali reklamacijskih pogojev se za celoten nakupni proces uporabljajo tisti pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku oddaje naročila s strani kupca in so dostopni na spletni strani prodajalca.
    2. Pritožbeni postopek je sestavni del teh pogojev.
    3. Kupec je z oddajo naročila prebral pogoje poslovanja in reklamacijske pogoje ter razumel njihovo besedilo.
  2. Ti pogoji, vključno z njihovimi sestavnimi deli, začnejo veljati 1. maja 2020.
    5. Ti pogoji poslovanja in reklamacijski pogoji začnejo veljati zoper kupca ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
DOSTAVA

V 3 DNEH
BREZPLAČNA POŠTNINA

NAD 50 €
NARAVNA
SESTAVA